2011. július 22., péntek

Balcsi, pancsi, hőség, így Edzésterv 4. hét light :)

Annyira vicces kiscsaj vagyok. De komolyan. Én simán elhittem, hogy majd balatoni nyaralás alatt futok ÖTször is, sőt ezt simán mondogattam is, hogy na most majd heti ÖT, mert mennyire kipihent leszek. hihi, hát hol élek én? Vagy lazítunk, de úgy nagyon... vagy rendesen edzünk. Hát egyszer nyaral az ember, én lazítottam :)

Nem is részletezem, hogy mennyire folyt a fröccs, meg a jó ágyas meggy. Egyrészt mert ez egy sportblog vagy mi, másrészt lehet többen lefordulnátok a székről :) Maradjunk abban, hogy nagyon jó társasággal, családiasan és esténként jó vidáman telt a nyaralás :)



4 hét összesítve: 3 futás ( 19,6 km ) 2 NTC, 1 vízibringa :P

5/1: Szerda 20:53, Iramjáték 55 p

Tényleg csak játék, mert ezt másnak nem nevezném. Ahol kedvem volt, picit bele gyorsítottam, aztán megint vissza. Egy gond volt, hogy túl későn indultam és lámpa nélkül és ugye ismeretlen terepre... Néha vaksötétben mentem... A pulzusom jobban felment, de szerintem ez a melegnek is köszönhető.

Edzésadatok: Átlagtempó: 7:05p/km
                     Átlagpulzus: 149

5/2: Csütörtök 19:40 tempó 5 km

Balcsin hamarabb jött a lehűlés, ami nagyon jól esett. Így nem is kellett olyan sokáig várni, míg el tudtam indulni. Mikor kiléptem a kapun, még magam sem tudtam mit szeretnék, de rájöttem, hogy megpróbálok tempót futni. Baaaz, nem tudtam bemenni 30 alá :( De azért igyekeztem, bár nem volt könnyű dolgom, hiszen itt már igen fáradt voltam a kevés pihitől. Minden reggel elhatároztam, hogy ma nem maradok fent és kipihenem magam, de aztán valahogy mindig már bőséggel elmúlt éjfél mire ágyba kerültünk.



Mindenesetre jól esett, kifutni magam.

Edzésadatok: Átlagtempó: 6:05 p/km
                     Átlag pulzus: 155

5/3: Vasárnap 9:22 laza 50

Húúú, na erre rászánni magam.. nem volt könnyű, de mondom olyan nincs hogy heti 2 futival zárok. De hamar rájöttem, hogy tök jó lesz ez, mert hátha elűzi a depit. Én bőgni tudtam volna, hogy vége a nyaralásnak és másnaptól újra indul a mókuskerék. Ráadásul igen nagy kihívások várnak rám.. És legközelebb majd szeptemberben Balcsi kerülés.. áá, de messze van.

A futás amúgy jól esett, ennyi bulis, mókás este után, csoda hogy így bírtam. És kimentem a kedvenc parkomba, ahol mentek a locsolók, na az de királyság.


Edzésadatok: Átlagtempó: 7:01 p/km
                     Átlag pulzus: 137


A héten már ügyesebb vagyok, majd mesélek :) És holnap ha minden igaz lemegyek a klubba. A Nike futóklubba, Margitsziget 18 óra, gyertek Ti is!
Gergő, a Dagadtköcsög nyúlazik majd nekem :) Kénytelen, mert amit megláttam, milyet futott tegnap, egyből lecsaptam rá :)

Zárásul egy kis szösszenet a nyaralásról:

2 megjegyzés:

  1. A nyulazás elmaradt, de ne sajnáld, nem biztos, hogy bírtam volna. 33perces szigetkört futottam, mondjuk beszélgetve, de most ez esett jól. De nem adjuk fel, valamikor bepótoljuk :-)

    VálaszTörlés
  2. Jaaaj, szegeny! Az "Én bőgni tudtam volna, hogy vége a nyaralásnak és másnaptól újra indul a mókuskerék" dolgot tokeletesen ertem, annyira, hogy ahogy olvastam, en is majdnem sirva fakadtam, pedig en nem is nyaralok eppen :D De az erzes szornyu. Azert orulok, hogy tulelted :)
    Kulonben, ha nem tul indiszkret, milyen kihivasok varnak rad?

    re kollazs: helyes kis csaladod van :)

    VálaszTörlés