2011. július 25., hétfő

Edzésterv 5. hét avagy egyszer lent, egyszer fent.

Picit elcsúsztattam ezt a hetet, kitoldottam egy nappal, hogy benne legyen a hosszú is. Oké, csaltam na, de ennyi csak bele fér, főleg ha látjátok milyen szép a zárószó! :)

Na de ennyire ne szaladjunk előre :)

Összesítve: Bringa 84 km, 2 NTC, futás: 32.88 km




Az 5. hét :


5/1 Szerda 20:31, Résztáv 55 p

A mai adag 3 x 4 perc tempó, közte kocogás 3 perc. 3 kilométer bemelegítés és 2 kili a levezetés. Hú olyan ez mint életem első hullámvasútja közben baromira le akartam szállni, de mikor vége lett, már vártam a következőt.


Edzésadatok: Átlag tempó: 06:38 p/km
                     Átlag pulzus: 152


5/2 Csütörtök 19:45, laza 40

Az idő pont olyan futásra való, jól is esett. :) Nagyon kényelmesnek tűnt.


Edzésadatok: Átlag tempó: 6:24 p/km
                     Átlag tempó: 150

5/3 Szombat 21:50 tempó tesztfutás

Részletek ITT.

Edzésadatok: Átlag tempó: 5:32 p/km
                     Átlag tempó: 156

5/4 Hétfő 18:43, hosszú futás (14 km)

Na ide süssetek :) Picit nyígnom kellett csak, hogy nem fejlődöm és nézzétek, tök egyedül ilyen egész barátságos tempóban hosszút futni. Nem volt szenvedős meg semmi. Amúgy ez a futi arra is jó volt, hogy leteszteljem milyen lenne a munkába futva közlekedni. És hazafele fel is fedeztem egy tök barátságos útvonalat. Így a kis család se élné meg olyan drámaian, hogy anya fut.. Tök jól esett, szerintem több is lett volna bennem, de csak óvatosan. Amúgy minden edzésnek az eleje nehéz, akkor mindig úgy érzem, hogy mindjárt feladom, de persze sosem. 
(És a legjobb az egészbe, hogy a mai vizsgámat is elfelejtettem, a hülye olaj csöpögtető sebességváltójával együtt. :)
Nézzétek a számokat is:


Edzésadatok: Átlag tempó: 06:16 p/km
                     Átlag pulzus: 149

Na persze még van min dolgoznom, sőt... de azért egy kicsi fejsimi jár? ;)






7 megjegyzés:

  1. Ok, legyen simi-simi, de a 2 órán belüli félmaraton tempója 5'40"... :S

    VálaszTörlés
  2. Nekem az eddigi tapasztalatom az, hogy nem kell verseny előtt az áhított tempóban futnom, ott tudok gyorsabban... de majd meglátjuk, én most úgy érzem jó úton járok. Persze ehhez kell, hogy ne legyen hőség...

    VálaszTörlés
  3. Látom elindultunk a hosszú távokra :)

    Mindent bele!

    VálaszTörlés
  4. hajrá, nagyon ügyes vagy, csak így tovább!!! meglezs az a 2 órán belüli, a versenyen az ember jobbakat fut, doppingol az adrenalin meg a cukor:) legalább is nekem ez a tapasztalatom:)

    VálaszTörlés
  5. Ja, Trixi voltam:)

    VálaszTörlés
  6. Köszi Trixi, Gábor! Jól jön a biztatás, ilyen kemény mester mellet :P

    VálaszTörlés