2011. július 18., hétfő

Tatai maraton váltó 2011.07.10

Ahogy ígértem jövök és beszámolok nektek jól. Picit bajban vagyok, mert sokkal nehezebb egy hét távlatából, mint aznap vagy másnap, amikor az ember még nagy lázban van.

Amit szeretnék mindenképpen megjegyezni, hogy hihetetlen hiper-szuper csapat ez a Futéria, összetartás, erősítés, vigasztalás, biztatás, van itt minden kérem szépen! Nem szeretnék egyenként mindenkit kiemelni, (de gyanús hogy nem fogom megúszni.)

Szóval vasárnap jó korán keltem, utolsó simítások, pár falat hami és közben agyalás, hogy mit nem viszek magammal balcsira... ugyanis a versenyről már nyaralni mentem.
Bendegúzék 6:45 kor türelmesen várnak még, persze én az utca végében tempósan gyalogolok, de talán nem kések olyan sokat :) A navigáción picit leakadtunk, de hamar feltaláltuk magunkat és végig vidáman, csacsogósan telt az út. Köszönöm nektek a fuvart és a társaságot!

Tatára szép lassan mindenki befutott, előkészültünk, fényképeztünk, ettünk, ittunk, csacsogtunk. Aztán ért az első meglepetés, ami nem volt pozitív.

A mosdó 100 Ft, amit eskü be is nyelnék ha nem így nézne ki:

Petra szívesen pózolt nekem e remek helyen. 

De amúgy komolyan! Azért egy ilyen hosszabb verseny esetében, mosakodás, pisi, átöltözés...stb. simán elmegy egy ezres csak erre...

LunarGlide
Viszont ért pozitív meglepi is: Kint van a Nike busz :) Jippi. Szépen oda is somfordáltam és magamra húztam egy Lunarglide cipőt. Teljesen bejött a cipő, jó, hogy még egy félmérettel nagyobbat választottam, így a körmeimet nem bántotta. Viszont megint lett vízhólyagom, sőt ezen a héten végig lett. Mit tegyek ellenne? Vazelin?

Szóval csak csacsogtunk, mosolyogtunk, ajándékoztunk. Runka köszi az epres táskát, cukker vagy! Aztán alig maradt pár perc 10-ig, szóval irány a rajt. Persze erről is majdnem lemaradok mert a kendőért még vissza kell szaladni és le vizezni, be kell valljam rettegek a hőségtől.
Pár perc csúszással, de elrajtolunk. Én tök hátul maradok Tzh sporival. Együtt szedjük a lábainkat, nekem picit gyors a tempó, de jó hogy húz. A mókás csak az, hogy neki meg szent meggyőződése, hogy én húztam őt :) Mindegy, jó hatással vagyunk egymásra.

Igen hamar árnyékos részhez érünk, ezt már szeretem. Itt szánok időt arra is, hogy körbe nézzek hol is futok és felfogjam micsoda élmény. Közben a futás nem esik jól, a levegő megint beszorul és legszívesebben csobbanék egyet. Aztán kezdek iszonyat szomjas lenni, hogy miért nem hoztam magammal egy kis üveget???

Ja az első két km: 5:21 p/km majd 5:43. Viszont itt elkezdtem erre ráparázni, hogy túl gyorsan megyek és visszavettem a következő 4 km, az 6:22 -es tempóval ment, aztán az utolsó 6 perces lett. De ha nem látom, az első két km tempóátlagát, lehet jobban járok, mert sztem előbb lassítottam, mint kellett volna... Mindig tanul valami újat az ember.

Ami tök jó volt, hogy nem számítottam rá, de volt frissítés. Mondjuk itt meglepő volt, hogy a srác a második pohár víz elvételénél közölte velem ott a kút...

Miután beértem kellett pár perc, hogy minden fasza legyen, a fejem is állítólag igen vörös volt.


Köszi Petra, és Petra-pár, hogy fényképeztetek lelkesen.
Runka, olyan jól megírta ki kivel és mikor váltott, hogy azt én most nem erőltetném. Nézzétek milyen sokan mentünk:


Itt meg a mi RUNTYÚKOK csaptunk:


Ami a szervezést illeti, egyáltalán nem voltam elégedett, olyan stílusban beszéltek velünk a szervező nénik, hogy csak lestem. Amin főleg kiakadtam már ott is nagyon, utólag meg aztán végképp :((, az a mentő hiánya. Illetve baj esetén a lassú reakció. 

Amúgy a meleg egészen elviselhető volt, szuper egy nap volt. Találkoztam a köcsögökkel is :), váltottunk pár szót és amilyen lelkesen ír Gergő a klubbról, erős a gyanús, hogy vmikor kitekerek végre én is. Ott lehet bringát tárolni biztonságosan?

Szóval mindent egybevetve, én arra jutottam, hogy jövőre inkább menjünk a pesti, BSI által szervezett váltóra.

Még tartozom két heti beszámolóval, napokon belül jön az is, ígérem.


7 megjegyzés:

  1. Jó hely a futóklub, csak addiktív, nekem nagon nehezemre esik, hogy ne menjek minden nap, de edzéstervileg nem jó, ha sokat járok. MOst valahogy megpróbálok, csak szerdán menni, de nem biztos, hogy sikerül... :-) Bringát megőrzik amíg futsz, van egy kis lekerített rész és egy edző mindig ott marad, sokan bringával járnak le. (Azilinha, Bitliszbá, DaMartian bringáját is láttam már :-)

    VálaszTörlés
  2. Katuska most nagyon írígy és Eperke nagyon-nagyon ügyes!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  3. vízhólyag ellen: futózokni!!! és hidratálás!!!

    VálaszTörlés
  4. Tökre örülök, hogy találkoztunk Tatán! Kellemes meglepetés volt, hogy a saját csapatomon kívül más ismerősökkel is összefutottam. Hogy alakult ki a csapatotok erről lehet valamit olvasni?

    A futóklub tényleg jó dolog bár én annyira nem vagyok oda érte, de heti egyszer szívesen benézek. Egyszer mindenképpen nézz be.

    A bicajt ott tudod hagyni, ahogy Gergő is mondat. Én is múlt szerdán ott tároltam és le se kellett zárni, mert mindig volt ott valaki.

    VálaszTörlés
  5. Bitliszbá, futózokni sem segített, próbáltam már dechatlonos vékonyabb vastagabb és adidast is, eddig eredménytelenül.

    Random: Igen, jó hogy össze futottunk. Edzésonline-on vagy egy Futéria nevű fórum és ott alakultunk, ha van kedved nézz be te is.

    VálaszTörlés
  6. Gyanús nekem, hogy ezen a futáson vett részt az a futó is, aki rosszul lett és meghalt...
    Ami biztos, hogy július 10-én futott és hogy Tatabányára került kórházba.
    És az is biztos, hogy NEM volt mentős/orvosi biztosítás azon a futáson, a mentőt úgy kellett kihívni.
    A futó kómába esett és pár nap után meghalt...
    A legértelmetlenebb halál...

    VálaszTörlés
  7. Igen, ez volt az a futás :( Sajnos már én is hallottam erről a szörnyű hírről.

    VálaszTörlés