2011. augusztus 8., hétfő

2011.08.06. - Fuss Csepel




Szombaton végre eljutottam egy ilyen futó bulira. Már több ismerősöm hívott, de én komolyan azt gondoltam, hogy túl öreg vagyok ehhez. :)
Nagyon jó kis móka volt, számomra nicknév - arc párosításról is szólt erősen. Most meglepően időben oda értem a Boráros térre. Ahol kérlek, külön hévjárat vitt minket futókat :) Itt annyiból hülye voltam, hogy inkább ücsörögtem egymagam, minthogy lepattanjak és megkeressem a köcsögöket. De sebaj majd ott ... És valóban nem kallódtam ott sokáig egymagam, még jó hogy van egy magas köcsög is BRandom személyében :) 
Vele volt Csiripiszli is, akivel most találkoztam először és nagyjából együtt is voltunk egész végig. Tényleg elég találó a köcsög neve: a halk :) Köszönöm a társaságot, azért jókat beszélgettünk.

Csiripiszlivel :)

Legközelebb jóval határozottabbnak kell lennem és nem ilyen kis ráérősnek, mondjuk a cipőtesztről már az elején lemondtam, mert láttam jó sokan vannak, de a regisztrációs csomaghoz annyira hátul álltam, hogy már nem maradt se S, se M póló nőiből, így megint pasi pólóm lett :) Sebaj. 

A szokásos regisztráció, öltöző ruhatár móka után közös bemelegítés volt a gyártelep előtt, na én már ebben leizzadtam, nagyon meleg volt.

Aztán végre elkezdődött a futás, ami sztem  laza tempós volt, bár én is hátul voltam. Gergővel ( a dagadt köcsög :) igyekeztük dokumentálni az eseményeket. Amúgy annyira jó volt, olyan 300-an futottunk mindenki mosolygott, tényleg igazi buli futás volt. Az a helyszín is nagyon jó volt, főleg ahogy egyre jobban sötétedett be. Állati volt ott futni, igaz picit féltem hogy én tuti el fogok esni, de valami csoda folytán megúsztam.  A nagykövetek is annyira kedves mosolygós fiatalok és látszott, hogy végig figyelnek körbe hogy mindenhol minden rendben van-e. DaMartian is többször vissza futott körbe nézett és ahogy a mosolyából láttam elégedetten nyugtázta, hogy igen megint sikerült egy igazi buli futást össze hozni. 

A futás nagyon hamar véget ért, 3,5 kilométer volt, igazából nagyon mentem volna még egy kört. A célban nagyon jó hangulat várt. És ráadásul kaptunk finom szendvicset és innivalót is. Tényleg mintha valami buliba cseppentem volna. Jó kis zene ment, egy srác az alábbi képet készítette, én tök oda voltam érte. Na nekem valami ilyesmi hangulatú futóblog póló jönne be:



 Itt kellett lőni rólam képet:


Aztán volt egy közös tánc, de olyan profi volt  mindenki én nem mertem beállni, pedig úgy terveztem eredetileg. Nagyon nagyon jól nyomták! Utána tombola, ami azért volt vicces, mert 1. amennyire lehet körbe lőtték az én számom, 2. mert a köcsögök sorra kihúzták egymást. :D
Ezután inkább elindultam, ha már úgy is mentek páran, mert nem akartam véletlen sem egyedül mászkálni ezen a terepen.
Útközben még jött pár " jé te vagy Eperszem? "élmény. Betársult hozzánk http://uccuneki.blog.hu/ gazdája is, akivel ugyancsak jött a jajj dejó, hogy találkoztunk élmény. Nagyon nagyon köszi még egyszer hogy eldobtatok haza!

Szóval egy ilyen megismerkedős, bulis, beszélgetős, vidám este volt.

Köszi DaMartiannak és a Nagyköveteknek és akinek kell :) ezt a bulifutást! A köcsögöknek meg a remek társaságot!


3 megjegyzés:

  1. Én is örülök, hogy találkoztunk és nagyon szívesen a fuvart, máskor is! És igen, BRandom hasznos volt, h ott volt, meeting point-nak tökéletes volt :))
    (simone lewis)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy találkoztunk, remélem, máskor is összefutunk majd :)

    VálaszTörlés
  3. 1. kiraly a polod :D (Marmint a sajatod, nem a ferfi nike... micsoda hulyeseg hogy a hatul alloknak nem marad...)
    2. amit irsz a futoklubos polo design-rol, azzal tokeletesen egyetertek :)
    3. miert hisszuk azt mindannyian, h tul oregek vagyunk a futobulikhoz?! Valamiert en is total ugy erzem...

    VálaszTörlés