2011. augusztus 18., csütörtök

Elvesztem a számok tengerében :)

Na még jó, hogy van aki figyel(meztet), mert én olyan jól kibeszéltem ezt magamból az edzésnaplómba, hogy elmaradt a beígért post.


A lábam köszöni jól van, jó pár nap pihi kellett neki sajnos. Aztán újra útra keltem és miközben kocogtam erősen elgondolkoztam. Mi a jobb? Erősen végig nyomni egy versenyt vagy csak úgy kényelmesen mosolyogva? Mit szeretnék? Javítani az előző időmön? 2 óra alá vinni? Mennyire reális?
Oké, engem általában tökre megdob a verseny adrenalinja, de annyi minden számít még. Például  a tömeg, vagy a szél, vagy mondjuk a  nap. Szóval erősen szoktatom magam a gondolathoz, hogy az ég adta világon semmi se történik, ha mondjuk 125 perc alatt futom le. Tavaly még el sem mertem indulni, most meg min is aggódom? 5 percen?


De ott van a másik oldal is. Tudom, hogy mennyire boldog leszek, ha sikerül 120 perc alatt. Emlékszem a tavalyi női futásra mikor simán sikerült 1 óra alatt a 10 km. 58 : 20 körül volt. És iszonyatosan jó érzés volt, hogy csak mentem és előztem az embereket. Amikor meg beértem, állati kellemes volt a na megcsináltam érzés. De ez 21 km...

Amúgy Bozót mondta meg a tutit, illetve írta:

Nem akarlak se elijeszteni se hiú reményeket táplálni, de elvileg meg lehet a 2 órán belüli idő. Én most ott látom a legnagyobb csúszás lehetőséget, hogy melegben biztosan fogsz frissíteni, tehát a tiszta futótempó gyorsabb kell legyen 5:40-nél, ami már necces lehet 2 órán keresztül (ha kánikula vagy erős szél lesz az még beleköphet)  De szerintem a 2:05 vagy 2:10 vagy maga a félmaraton is jól hangzik! Hajrá!

Szóval így állunk most, aztán majd kiderül (vagy beborul) :)

Ja és még valami, miért mesemondó néha az endomondo? Egyszer tök jól mér, aztán meg túl mér. Ha nem lenne garmin, most azt hinném, hogy tök nagyot fejlődtem és gyorsultam, közbe csak rádob egy fél kilit az edzésemre. pff..


8 megjegyzés:

  1. Nézd, kb. még másfél heted van, hogy javítsál a formádon, ebbe 1 erős edzés fér bele ezen a héten, vagy egy gyors ötös, vagy egy 10 körüli fartlekezés/tempófutás, vagy egy 10+-os versenytempós. Jövő héten max. egy erős edzés, de akkor mellé már csak egy laza futás, utolsó héten meg szigorúan csak kényelmi tempóban 1-2-szer. Aztán majd versenyen lesz, ami lesz, akár sikerülhet is. A drukkolás nem marad el :)

    Nézd a pozitív oldalát a dolognak, legalább megint elkezdtél rendszeresen futni, és ha most nem jön össze a sub-120, akkor levonhatod belőle a tanulságot, és készülhetsz a következőre. Bitliszbá még nem is futott annyi idősen, mint te, most meg a sub-90-re hajt, úgyhogy még előtted a lehetőségek :) Ja, és a gyereke már egyetemre jár, és ami a legrosszabb, mire én annyi idős leszek, mint ő, az én idősebbik gyerekem is egyetemre fog járni... :S Azért ezen elgondolkodtam :)

    VálaszTörlés
  2. Nem baj István, majd amikor a gyerek államvizsgája miatt aggódunk akkor nem érünk rá a (fél)maratoni PB döntésen parázni :)))

    VálaszTörlés
  3. "miért mesemondó néha az endomondo" -- nem tudom de másoknál is ez van. minek használod ha van garminod is?:)

    hajrá!

    VálaszTörlés
  4. István, nem tudom Bitliszbá mennyi idős, de én még egész fiatal leszek mikor a Lányom már egyetemre járós korban lesz, ha minden jól megy majd együtt futjuk a félmaratonokat.
    Ja semmiképp sem bánom a felkészülést, sőt... csak elgondolkoztam :)

    MOni: tök tetszik az endomondo rendszere, és amikor semmi nem zavar be a mérésébe pontosabban mér mint a garmin, a térképet elnézve. Így tesztelgetem, mert ha úgy is viszem a telot zenét hallgatni, akkor már praktikus lenne azzal mérni.

    VálaszTörlés
  5. A kérdés az, hogy én hány éves leszek, amikor a lányaitok egyetemisták lesznek. Na, ez a baj...

    VálaszTörlés
  6. zenehallgatás oké de garmint viszont akkor is vinnéd pulzust mérni, nem? akkor meg már legyen a gps is bekapcsolva, és megbízhatóbb, mint endomondo

    VálaszTörlés
  7. Gergő: nem az, nem baj, hanem "The Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything" :)

    VálaszTörlés
  8. István: nem is! 0,195-tel több :))

    VálaszTörlés