2011. augusztus 4., csütörtök

Ilonai domb meghódítása, PB 10 km! remény csillan sub 120!

Na ezt gyorsan meg kell osszam, hogy olyan faszát futottam. Úgy indultam neki, hogy próbálok tempósat, de nem terveztem nagyon előre és sokat sem. Ma futva akartam menni dolgozni, el is indultam, de vissza kellett mennem valamiért, így esélytelen lett volna 8ra beérni, maradta bicó... Akkor bosszús voltam, de most nem, most már értem miért volt.

Hetek óta nézem a blogokat és olyan k. ügyes mindenki, PB-k sorozata mindenütt. Nálam semmi. Egészen eddig! Mert ma, egy egész jó kis futásom volt. Az endomondo térképet egyel részletesebbnek látom, így neki hiszek :) meg a garmint egyszer elfelejtettem újra indítani (asszem megálltam inni.. vagy a temetőnél)

Szóval, elindultam és eszembe jutott a kollega által sokat emlegetett Ilona domb, na mondom most már megnézem magamnak milyen magas az. Szerintem bicóval nem vész, de futva azért felvitte a pulzusom.


És képzeljétek a tetejére érve, pont oda lyukadtam ki, ahol drága apukámat temettük... Na itt mindent megállít és pár perc csend és nyugi és meghatódás... Pont 5 kilométernél jártam, garmin szerint. Na mikor elindultam egymás után kötődött ki a cipőm, kb 5 másodperc különbséggel... Apa nagyon vicces :)

Hazafelé száguldás volt, szerintem itt az 5 killométeres PB is megdőlt!

Számok:


Endomondo szerint: 1 ó 1 perc 17 mp: 10.77 km - 05:41 p/km.

Hát mindenesetre csak csillant ma valami... Nem?

8 megjegyzés:

  1. Nem tudom elolvasni a posztot, mert valami annyira csillog itt, bárhonnan nézem a képernyőt belecsillan a szemembe :-)

    VálaszTörlés
  2. Gratu!

    (nagyon halkan jegyzem csak meg, csak nettó időt mérve azért picit csal a dolog :)De persze hogy csillan valami! Nemsokára egy érem :P

    VálaszTörlés
  3. Bozót tök igazad van, ugy csalas:-) lehet kette vehettem volna 2 x 5 kmre... de azert mindenesetre biztató, mert eddig nem volt ilyen, versenyen mecsak nem allok meg holmi lelekproblema miatt...:-)

    VálaszTörlés
  4. Jó lesz ez, ne add fel! Ha a frusztráció teljesítményfokozó nálad, akkor szeretném megjegyezni, hogy a Balaton partján futottam egy 5km PB-t, 24:23 lett :)

    VálaszTörlés
  5. István, gratu, az nagyon szép!

    VálaszTörlés
  6. Köszi. Most hosszabbakon kellen PB-t döntenem. Lemur Mikiék találtak egy kalkulátort:

    http://web.axelero.hu/sneci78/tervez.htm

    ami alapján ez a gyors ötös valami hihetetlen 1 óra 52 perces félmarcsira vetítődik ki. Ugyanakkor kíváncsiságból megnéztem, hogy két szigetkörre mi jönne ki, hát 54 és fél perc. Azon meg a PB-m 58 és fél körül van. Ami meg éppen határeset, 2 óra 7 másodperces félmaratont számol erre a kalkulátor. Szóval 2 körön kellene 1-2 percet javulnom még, és jó lenne három köröket is másfél órán belül teljesíteni.

    VálaszTörlés
  7. Igen, én is főleg gyorsabb futásokra megyek rá, bár mint már mondtam a tapasztalatom erős különbséget mutat edzésen és versenyen, de majd kiderül.

    VálaszTörlés
  8. Jaj, ez nem akarmi!! Marmint az ido is SZUPER, es gratu, de en most a cipo-kikotodesre ertem! Tartoztatni akart apukad :))
    Ami meg a futast illeti, ugyi vagy, lesz ebbol siman szub120. Amivel nem szamol semmilyen kalkulator, az a versenylaz es a hatalmas loket, amit a hangulat ad. Szerintem az neked is eleg nagy faktor, ahogy olvastam a regebbi versenyes posztjaidat.

    VálaszTörlés