2011. augusztus 31., szerda

Lemerültem! Töltsetek fel!

Napról napra minden reggel érzem, hogy fogytán van az energiám. Mi lesz ebből? Egyszer csak kipihenten ébredek? Vagy felkelek betelefonálok, hogy én lemerültem, bocs, csá ? Komolyan aggódóm, hogy mi történik velem. Múlt héten oké, döglesztő meleg volt, akkor haza értem és sokszor moccani nem bírtam. DE most nincs észvesztő meleg. És oké, értem én, hogy közeledik a 3x. De nehogymár 4 nap alatt ne pihenjek ki egy hajnalig mulatozást.

Na mindegy, ma már futok este. Csak mit fussak? Egy tempós 6-7 km? Vagy laza 10? Na majd meglátom, estére milyenem lesz. Amúgy azt sem tudom szombaton legyen átmozgató, vagy előtte szigorú pihi? Na szerintem majd ezt is érzésre bízom.

Kész lesz a futóblogos felső is, szóval ez egy abszolút jó jel, minden rendben lesz vasárnap :) Már előre heccelnek, hogy kiérek most időben vajon? Én is kíváncsi vagyok, mert most nagyon elterveztem, hogy tökre lesz időm mindenre és okosan be is fogok melegíteni :) Szerintek? :)

2 megjegyzés:

  1. Szerintem tuti nem! :D De azért cuki, hogy megpróbálod :))
    Szerintem szombaton ha futsz, tényleg csak nagyon lazán.
    SOk szerencsét, erőt, jó formát, kitartást, nyugodt gyomrot és főleg élvezetes futást neked vasárnapra!! :) Drukkolok!

    VálaszTörlés
  2. Szombaton 3 km, versenytempó. Attól pont nem fogsz kifáradni, viszont a glikogénraktárakat feltölti. Főleg, ha utána tolsz egy kis tésztát. 3 km az pont az a táv, amelytől nem szabad elfáradnod versenytempóban sem. Vagy 5-6 km, de akkor nagyon könnyedén, max. 6'20"-as tempóban.

    VálaszTörlés