2011. augusztus 25., csütörtök

Teszt: Energiát kis tasakból :)

Múlt héten kint jártunk a Decathlonban,  Csömörön. Utóbbi másfél évben nem volt olyan, hogy ilyenkor ne látogassam meg a futós szekciót is, hiszen hátha látok valamit. Érdekes, de most nem éreztem ingert azonnali vásárlásra. Na és itt eszembe jutott a futóblog meg a Szasza postja. Megkerestem hát a mindenféle porokat és géleket rejtő polcokat. Nézegettem, forgattam, majd egy banános izén megakadt a szemem. Na te velem jössz :), ez semmi durva csak egy kis gyümölcs sűrítmény. Szépen kosárba helyeztem, Apafejű egészen könnyen fogadta, hogy most nekem az KELL.


Teszt 1. - Futás közben

Vasárnapi hosszúm kitűnő alkalom volt, hogy megnézzem mit is szól a pocakom a trutyihoz. Elsőre nem tudtam hova is tegyem, de aztán rájöttem a kezemben simán elfér. 8 km környékére terveztem, így olyan 6 környékén már elé is kezdtem várni, hogy na majd mindjárt, bedobom a gyorsítót :) Persze csodát nem vártam tőle, csak nem akartam megéhezni, sem farkas éhesen haza térni. Szóval célba vettem egy kútat és ott gyorsan kiszívtam a zacsi tartalmát és na nézzétek már milyen okos és übertalálékony vagyok... megtöltöttem vízzel a tasakot, így miután elhagytam a 'vízes' helyszínt sem kellett kétségbe esnem, hiszen van vízem :)

Amúgy érdekes, de komolyan valamit segített a cucc, vagy a placebo :) Mindenesetre tök fini és nem is drága.

Teszt 2. - Futás előtt

Na és itt jön a  szenzáció! Nekem ez a reggel mit egyek, mit igyak igen problémás téma. Általában erősen kerget róka kóma, sőt volt h. már felül kerekedett rajtam :)
Múltkor a jó reggelt keksz már igen meggyőző volt, de most ez a püré... Na ez tök jó, gyorsan beszippantottam és már indultam is. Ilyen korai reggeli órákba nincs idő sokkal előbb enni. És basszus semmi hányingerem nem volt, de tök jól tudtam menni :) Hát ez állati, nem? :)


4 megjegyzés:

  1. Jó reggelt keksz teli van zsírral. Aminek át kell jutnia a gyomorból a patkóbélbe, ott keverednie epével meg hasnyálmiriggyel és utána kezdődik egyáltalán az emésztés, majd a felszívódás. Ráadásul ha jól emlékszem élettanból, akkor először a májba kerül, majd onnan a szervezetbe. Szóval pont ugyanolyan rossz, mint a tej vagy a fehérjedús étel, nem csoda, ha ilyen keksz után futás közben nem vagy topon. Persze egyéntől is függ, én simán betolom a három deci tejeskávét, és megyek 16 kilométert futni. Mostanában rászoktam, hogy csak teát eszem a pirítóshoz meg a lekvárhoz, ha tempót futok, mert ott már én is érzem a reggelit, de az alapozó edzés előtt simán jöhet bármi, talán még a Rio Mare is :)

    VálaszTörlés
  2. Vicces ez a "Fruit & Play" elnevezés, másra asszociáltam...Nekem kitalálhatná vki a tejeskávé sűrítményt. Nagyon jól esne, de letolok 3 decit futás előtt, akkor alig bírom ki, h hazaérjek folyó ügyeimet elintézni...

    VálaszTörlés
  3. István a jó reggelt pedig egész jól bejött. Hmm, nekem reggel nem megy nagyobb táv, de szombaton lehet korán megpróbálok egy 10-est. maximum utána vissza fekszem aludni :D

    VálaszTörlés
  4. Tok jo, hogy talaltal ilyen bejovos eledelt :) En is epp most kiserletezgetek a gelekkel, talan szerzek legkozelebb egy ilyet is kiprobalas vegett :)
    Ja es tok jo az uj layout :)

    VálaszTörlés