2011. augusztus 3., szerda

Zanzásítva: Eperszem és Csepel Fuss, edzésterv 6. hét és endomondo.

Picit el kapott a munka szele, így most nem húzom túl hosszúra. Lehet amúgy nincs értelme tök részletesen beszámolni a heteimről, titeket úgy is csak a végeredmény érdekel majd nem? Mondjuk ha sikerül a két óra, akkor meg tök jó lesz annak aki vissza akarja nézni, hogy is készültem...

Akkor bele is vágok:

Az első nagy hírem, hogy kiválasztottak engem is :) Fuss Csepel, jövök én is! Ha kedvet kaptál, még ma 5 - ig tudsz jelentkezni Facebookon.

6. hét

4 futás(23km),69 km bringa, két NTC és egy pilates.

Igazából kemény hét volt, mert majdnem 36 kilométer, de ugye a hétfőt még az előző hétre futottam, kellett nekem kavarni mi? Meg is érdemlem. Én abszolút azt veszem észre, hogy haladok és fejlődök, a lazák is gyorsabbak. Szombaton egész könnyedén futottam le egy 6 alatti 5 kilométert. Szerdán meg időspórolás céljából futva közlekedtem a munkába és munkából. Előtte nap bevittem bicóval a váltó cuccot és ami kell még, így egy szál telefonnal mentem csak. Ez így nap két edzés, ezt kéne jól beiktatnom..
A másik élmény a héten, hogy tud kísérni Dorci bringával, és neki nem is lassú ez a tempó. Szombaton jött velem a kis családom is, tök jó volt. Saját személyes szurkoló tábor. Menő, mi?

Ja más, ezer éve nem volt pilates, hát most olyan jól esett. Jó lenne többet, de mikor? Szeretnék falat mászni, tornázni, bicózni, de mikor??

Endomondo:

Annyit írtátok, hogy hű de fasza, hogy kötelességemnek éreztem kipróbálni. Hát mit mondjak? Ez tényleg tök fasza. Lehet simán elég lenne nekem Garmin helyett? Na jó ezt vissza szívom, mert tuti berág Garmin és leáll. Tényleg jut eszembe, megy nektek a nike -> garmin converter?

Na és egy kis rémisztgetés, mert a vissza számlálás az elkezdődött:




 32 nap                               60 nap

5 megjegyzés:

  1. Garminék ha nem is rágnak be, de gyorsan fejlesztettek is a Connect-en. Megjelent a Workouts menüpont ahol a training centerhez hasonlóan meg lehet tervezni előre az edzéseket és megjeleníteni a naptáron meg átküldeni az órára. Nekem tetszik, így már nem kell program, weben lehet intézni mindent. ...bár egy kicsit még bugos, de biztos pofoznak még rajta.

    Nike -> Garmin konverter? ...vagy Garmin -> Nike? utóbbit ismerem, működik, de fordítva nem találom, hogy lehetne. Egyébként ezt keresve megtaláltam, hogy a Nike grafikonnak a részletességét lehet állítani, ez nem tetszett benne, hogy nagyon lekerekítette pl. a pulzusgörbémet.

    VálaszTörlés
  2. SPAR-on végülis milyen távon fogsz indulni?

    VálaszTörlés
  3. Hűűű a kérdés jogos, azon filozom, ha addig lemegy egy 30 feletti és jól viselem akkor lehet megpróbálom a maratont mindenféle időcél nélkül, lesz ami lesz.
    Ha meg nem akkor ott megcsinálom a 30at..

    VálaszTörlés
  4. Háát, ez még mindig elég bátor. 30 km körüli futáshoz már kell enni is, és azt is ki kell tapasztalni, hogy mit és hogyan. ld. pl. itt:

    http://ennyirefutja.blog.hu/2011/08/05/30km_es_felmero

    Egyszerűen nem úgy van, hogy akkor még futunk pár kilométert félmaraton után. A mai hosszúmmal történetesen meg vagyok elégedve, meg fel vagyok dobva, de egyrészt volt már 2 x 26, 1 x 28 és 2 x 32 kilométerem, hogy csak a 25 feletti futásokat említsem, másrészt meg jobban belegondolva, azért érdekes lesz az az utolsó 5 km is. 7 perc / km tempóban elég kényelmesnek tűnt, de ha gyorsabban kellene, megszakadtam volna. Közben folyamatosan jönnek a hőhullámok, hidegrázások, egyszer endorfinfröccs és röhögőgörcs, aztán egy pillanat alatt jöhet a letargia és depresszió, hogy utána megint agybizsergető vidámság töltsön el. Persze lehetsz bátor, hogy majd versenyen meglesz, én valahogy félénk vagyok, és szép óvatosan ismerkedem a hosszútávval...

    VálaszTörlés
  5. Az már biztos, hogy mások vagyunk :) Én is erősen elemző típus vagyok, de nem ennyire. Sztem, főleg a félmaratonomból fogom levonni a tapasztalatot, hogy mit is akarok. A debreceni félmaraton után ugye beneveztem a maratonra, áprilisi után majdnem abba hagytam a futást :) Szóval még sok minden megtörténhet. De ahogy lenyomtam áprilisban a vivit, úgy most a 30 tuti meglenne, csak tudod úgy kell a fenének.. :)

    VálaszTörlés