2011. szeptember 22., csütörtök

30 perc

30 perc futás. Emlékszem, mikor a cél ez volt, hogy egybe megállás nélkül 30 percet fussak. Jó volt elérni a célt, emlékszem.
5,3 km. Ma már nem egy nagy táv, laza napjaimon szoktam kb. ennyit futni, pont jól esik. A kezdő edzéstervek is erre készítenek fel. Pontosan egy szigetkör. Emlékszem mikor az első szigetkörömet futottam a családi piknik kelős közepén. 38-40 perc körül lehetett, de nem is érdekelt. Boldog és büszke voltam magamra, hogy körbe futottam a szigetet.
Kütyü nélküli futás. Régóta tervezem, hogy zene és kütyü nélkül elmegyek és futok. De sosem jött össze, valamiért mindig velem jön a garmin vagy a telefon, de nem bírom ki... Függő vagyok.

Ma pontosan 30 perc alatt kell 5,3 kilométert és kütyü nélkül : JUST 30.


Meglátjuk mi lesz belőle ...
Mindenesetre én már annak örülök, hogy találkozom Veletek, legalábbis remélem sokan kint lesztek.

3 megjegyzés:

  1. Én soha nem futottam még le 33 perc alatt. Nem is volt cél, de megnézem, mennyi idő alatt sikerül, ha van egy kis versenyhangulat.
    Simone Lewis

    VálaszTörlés
  2. Sajnos nem tudtam részt venni, de látom nagyon sokan PB-t futottatok ami szerintem már önmagában rendkívüli!

    A kütyü nélküli futás pedig szerintem roppant felszabadító. Én is kicsit függő lettem, mert mindig szeretném látni a részeredményeim futás közben, de lehet a szabvány szigetkörnél elhagyom, max egy stoppert viszek magammal amit a végén megnézek.

    VálaszTörlés
  3. Én 10-ből 1x nézem közben az időt, szigeten meg sohasem. Emiatt jó, ha zsebben van a telefon :)
    Simone Lewis

    VálaszTörlés