2011. szeptember 15., csütörtök

Balaton kerülés 1. nap

Szombat reggel végre eljött a mi időnk, azt hiszem nem túlzok, ha azt mondom tavasz óta vártuk ezt a napot. Szombaton kora reggel jött Anyukám, hogy átvegye Dorci felügyeletét és mi útnak indultunk.
Majdnem 20 kilométer kellett tekernünk, hogy a Délibe jussunk. Komolyan mondom,  így forgalom mentesen még élveztem is az odavezető utat.

A vonaton az utolsó szerelvény volt a bringáké, kényelmesen el is fértek a járgányok, itt sem volt semmi gond. Megérkeztek a többiek is sorra, így 9 órakor már velünk együtt zakatolt a vonat Balaton felé. Útközben jókat nevettünk és elkezdtek a szendvicsek is fogyni. 11-re megérkeztünk Zamárdiba, rövid kávé és kóla szünet után megkezdtük a tó körbetekerését.


Az időjárás nagyon barátunk volt, nem is értem idén hogy van/volt végig ilyen szerencsénk. Mindenesetre köszi!


Gyönyörű helyeken mentünk, néha olyan euforikus érzés fogott el, ahogy kényelmesen tekertem és olyan látvány tárult elém, hogy az valami leírhatatlan. Azt hiszem, most szerettem bele a Balatonba.
Így az elején, kicsit sűrűn követték még egymást a pihenők de sebaj, úgy sem hajt a tatár :) Volt egy elég komoly kis lejtő, na itt mindenki tudta hogy le fogok maradni, mert én megijedek a gyorsaságtól. Végül 38 km/h-ig gyorsultam, amivel asszem igen nagy személyi csúcsot döntöttem :D ( Nem röhögni!) Többiek óriás vigyorral vártak a lejtő alján, Zsolti 47,5, Tomi talán az 50 km/órát is elérte.






Talán egy jelentősebb emelkedő volt ezen a szakaszon, és ha emlékeim nem csalnak az út minősége is végig teljesen jó volt.

Aznapra a cél Csopak volt, amit olyan este 7 körül értünk el, a sok pihenőnek köszönhetően :) Előtte még volt szerencsém egy pár percre oda gurulni a köcsögökhöz és hajrázni a többi futónak is Almádiban a 12 órás versenyen.
Az Ifjúsági kempingben szálltunk meg, ha eltekintünk az ágy kényelmetlenségétől, teljesen korrekt szállás volt. Jó hangulatú vacsival zártuk az estét, hát mit mondjak utána senkit nem kellett altatni :)

Első nap számokban:
bringa össz.: 80 km kb. 2400 Kcal :)
Zamárdi-Csopak: 60 km, nettó idő: 3 : 27

Garmin (nem állítgattam meg mindig az órát:, így ne ájuljatok el, az átlagsebességtől  :P :)

3 megjegyzés:

  1. Jaj, hát! Nem ér ilyen hamar félbehagyni :)

    VálaszTörlés
  2. Igen, igen, várjuk a folytatást! :)
    Simone Lewis

    VálaszTörlés
  3. Izgalmas jó regény!Folytatást várjuk.

    VálaszTörlés