2011. szeptember 21., szerda

Balaton kerülés 4. nap

És eljött a szomorú pillanat, elérkeztünk folytatásos regényünk befejező részéhez. Mondjuk abban biztos vagyok, hogy lesz ismétlés. :)

Kíméletlenül ébresztett minket az óra reggel 6-kor, nem mondom, hogy őszinte volt a mosolyunk. Hogy miét is kínozzuk magunkat a korán keléssel? Szerettünk volna időben haza érni, mert Tomi dolgozott még éjjel, minket meg Dorci várt otthon nagyon. Meglepő, de teljesen sikeres projekt volt ez a korai indulás!

Csípős hidegben indultunk, de nagyon gyorsan melegedett fel az idő. Ezen az utolsó szakaszon is voltak szép helyek, de egyértelműen az északi part nyer!
A balatoni szezon lezártát igen jól éreztette, hogy sok-sok kilométert tettünk meg, hogy nyitott kávézóra találjunk.

A tempónkat igyekeztük még jobban gyorsítani, hiszen így volt esélyünk egy ebédre is a vonat indulása előtt. Kihasználtuk az utolsó lehetőségeket a fényképezésre, azt hiszem Földvár volt az utolsó pihenő. Nagyon szép partszakaszt találtunk itt, nekem nagyon tetszett.


Nem szeretem az utolsó napot sosem, eluralkodik rajtam a "vége van" hangulat. Nyilván nem bőgtem végig a napot, de azért bele költözött a szívembe egy kis szomorúság. Persze hiányzott a Lánykám is, mert sosem voltunk még ennyit külön, de azt is tudtam ha haza megyünk vissza fogok vágyni. Így igyekeztem feltöltődni és jól elraktározni a képeket, érzéseket, illatokat. 

Biztos, hogy vissza térünk még.

Az utolsó kilométereket már szinte együtt tettük meg Botondékkal, így teljes volt a csapat egy záró ebédre. :)

A vonatozás már igen fárasztó volt mindenki számára:




GARMIN:


-----------------------------------------------------------------------------------------


2 megjegyzés:

  1. Köszi az élménybeszámolókat, nekem meghoztad a kedvem a Balaton körbetekeréséhez :-).

    VálaszTörlés
  2. Marcsi orulok neki, tenyleg jo moka!

    VálaszTörlés