2011. szeptember 23., péntek

JUST 30

Ahogy már beharangoztam, tegnap volt a futóblogos JUST 30 elnevezésű verseny. Hogy mitől volt ez más, mint a többi? Mindenkinek egytől-egyig volt esélye nyerni. Mert most hiába volt valaki hosszú lábú gyors gida, azzal nem ment semmire. A feladat a sziget kör lefutása volt, úgy, hogy az időnk a lehető legközelebb legyen a 30 perchez. Persze ez irtó könnyű feladat lett volna, az én nagyon okos garmin órámmal, de azt természetesen nem használhattam. Így csak abban bízhattam, hogy ha nagyon belehúzok, megcsinálom a 30-at, de ehhez magamhoz képest gyorsan kell fussak, 5:40 es tempóban.

A szervezők kérték, hogy mindenki időben érkezzen, így tudták csepegtetve indítani a futókat. Ahogy én tapasztaltam igen gördülékenyen ment a regisztráció is, szóval jól rákészültek a srácok/lányok. Az átöltözést az Atlétikai Centrumban kellett megoldanom, na ez nem volt olcsó móka... egy ezres. pff..

Aztán gyorsan regisztráltam, megkaptam a játék pénzem és már csak egy gyors bemelegítés hiányzott, aztán megkaptam a szépséges rajtszámom is. Akkor nincs más hátra, mint a rajthoz! Markocsán Sanyi megörült, hogy végre személyen is megismeri Eperszemet, majd utamra indított :) Fura, amikor 20 kilométer vár rám, az első 5 semmiség, de ha ennyi az összes táv, akkor olyan hosszú tud lenni :D Én tök idióta vagyok, de előtte nem ittam, így közben elég hamar úgy éreztem vattát köpök. Vagy ez valami pszichés? Frissítés függő lettem??? :)
Szóval lényeg a lényeg, kétszer megálltam inni. Persze nem volt ez sok idő, de azért elgondolkoztam, hogy milyen mérges leszek magamra, ha ezen múlik minden, szóval igyekeztem gyorsabbra venni a tempót. Így a végére picit szédülős lettem és tökre vártam, hogy beérjek.
Innentől már csak a felhőtlen szórakozásé volt a terep. Fura 1 éve szinte senkit sem ismertem a futók közül, most meg már annyi ismerős, barát van itt. Például újra összehozott minket a sors Nórával, akivel anno a pocaknövesztés aggodalmai és örömei kötöttek össze az interneten. Évivel az Uccuneki blog gazdájával is nagyon jókat dumcsiztunk, ő haza is hozott. Hatalmas köszi érte!

Nórival és Évivel.
Megint újabb vidám embereket ismertem meg és a híres piros pólósokkal is váltottam pár szót. És Janit is láttam már a jó kis piros köcsög felsőben. Jó volt ott, nem éreztem már magam idegennek.

Mikor mindenki beért, jött az eredmény hirdetés. Hihetetlen szoros volt a mezőny! Az első helyezett Panni 30: 02-vel nyert! Hatalmas gratula neki! A második hely és harmadik helyezett között 0.5 másodper eltérés volt.
Én meg túlfutottam picit 29:02 vel. Igaz nincs mért 5 kilométerem, de szerintem ez PB volt. :) 5:25-ös tempó.
El is gondolkoztam, lehet amúgy néha nem ártana kütyü nélkül futni?? Csak úgy érzésből? Lehet gyorsabban menne, ha nem ijednék meg attól, hogy szép tempót megyek.

Szóval remek móka volt, köszönjük a szervezőknek! És remélem lesz ilyen máskor is!

5 megjegyzés:

  1. Gratulálok! :) Jó kis verseny lehetett!

    VálaszTörlés
  2. Ha, szuper idő! Szépen megérezted :)

    VálaszTörlés
  3. PB-hez gratula!

    Maga a verseny nem fogott meg annyira, mert tiszta lottónak néz ki. De lehet, hogy én is nagyon zenefüggő lettem. Igazából én amúgy is nagy zenerajongó vagyok, már zenehallgatástól is tud endorfin rushom lenni, erre jön még a futás. Nyami-nyami! :) Sz'al endorfin junkie vagyok, na.

    Viszont a társaság tök jó volt a képek és beszámolók alapján, amiatt tényleg sajnálom, hogy nem voltam ott.

    VálaszTörlés
  4. Egész jól sikerült megközelítened a 30-at! Gratu!

    VálaszTörlés
  5. Egesz jol?.baz, 50. lettem :-)

    VálaszTörlés