2011. szeptember 30., péntek

Rápihenés és DK roadshow. Na meg a Garmin betegsége..

Nem mondom, hogy agyon edzem magam mostanság. Sőt... Most legalább kiderül, hogy rápihenős készülés bejön-e. Picit elfoglaltabb is voltam és valami kórság kerülget. Néha itt fáj, néha ott. De küzdök ellene, legyőzöm!

Tegnap viszont beugrottam, illetve befutottam a DK Gergő által szervezett: patak parti - futó partira. Szép volt, jó volt, de rövid volt.
Így is tök sötétben keringtem hazafelé, nem is mertem az erdő felé menni. Van aki még parázik sötétben? Tavaly is mindig mentem futni, de most újra meg kell szoknom, mikor, merre, mennyit.

Még videó is készült róla, hála Dvorcsák Lászlónak és Walter Ulriknak! :)


Vasárnap meg óriás hajrá mindenkinek! 

Jaa és majdnem elfelejtettem, hogy tegnap rakoncátlankodott a Garmin órám. Már induláskor is voltak gondok, két hard reset segített is. Haza érve nagy boldogan tölteném fel a futásom, de nem megy, egyszerűen nem tudja leszedni a kütyüről az adatokat. Végül az összes edzést letörölve csak helyre állt minden. Hú de nagyon megijedtem! Így igaz vesztettem több mint 12 kilométert, de csak túl éljük. Mondjuk még mindig jobb, mintha a vasárnapi 30 kilit buknám.. ;)

2 megjegyzés:

  1. Az itt fáj-ott fáj simán lehet a verseny előtti izgalom hatása is, de azért vigyázz magadra! Hajrá vasárnap!

    VálaszTörlés
  2. Oki, neked is Nagy hajra! Ha talizink, majd pacsizunk :-)

    VálaszTörlés