2011. október 11., kedd

Cserben hagyott...

Cserben hagyott a térdem. Nem ő nincs benne a buliban, ő nem akar futni. Én meg szomorú vagyok.:(

Minden olyan jól indult. Megéreztem az őszt, az őszi futás örömét. Néztem a faleveleket, beszippantottam a friss levegőt és barátkoztam a sötétséggel.
Az a nagyon jó érzés jött, hogy imádok futni és juj milyen jó,  végre újra kapkodom a lábaim és futok. Eszembe jutott a rossz futóstílusom és Bozót tanácsa, hogy próbáljak lendületesebben futni. Próbáltam és igyekeztem kontrollálni a mozdulataim, főleg a lábam. Na annyira figyeltem, hogy már úgy éreztem, teljesen analfabéta mozgásom van és úgy futok mint Phoebe...


Na sebaj, nem adom fel, egy kis gyakorlással biztos rendbe hozom majd. Épp kezdtem vissza térni, a 'mennyireszeretekfutni' gondolat menethez, amikor térdem első jelét adta, hogy köszöni neki elég volt. Gondoltam, ez csak egy rossz vicc, de tévedtem. Percről percre jobban fájt, főleg ahol lejtett az út. Próbáltam lassabban és gyorsabban, máshogy lépni, de szép végül már mindegy mit csináltam, fájt. Így haza gyalogoltam, de szar volt. Olyan lassú volt vissza felé az út, szomorúan kullogtam haza. És egy néni is olyan csúnyán nézett rám, mintha számon kérne, hogy miért nem futok? Mit gyalogolok itt? 
Úgy futnék.
Persze ez nem a világ vége, de azért ba+.

Most pihi, nyújtás, esetleg jegelés. És lehet kéne szerezzek egy beutalót az ortopédiára? Ismerős sebésznek már mutattam, de ez nem annyira az ő asztala.

7 megjegyzés:

  1. Gyógyulj!
    És tényleg mutasd meg a térded szakembernek.

    VálaszTörlés
  2. Neeeem, nem azt akartam mondani, hogy lendületesebben fuss!!! Sőt, ne fuss ha fáj! Csak azt mondtam, hogy az ITB tipikus jele, hogy gyorsabb futásnál alig érezni aztán lassítasz, megállsz és újraindulnál vagy jön a lejtő és ÁÁÁÁÁ.
    Előszedem neked ha gondolod, de amikor nekem az SM futáson fájni kezdett (asszem augusztus legvégén?) hiáb nem futottam több, mint egy hónapig, a várpalotai felesen azt hittem lejön a lábam :o Nem emlékszem, mikorra múlt el teljesen. Még elég sokáig fájt futás után, pedig már mozgás közben nem éreztem.
    Szóval, türelem!

    VálaszTörlés
  3. Várj a kettő két külön dolog! :) Én azt hittem már gyógyult vagyok és belefér a lábam korrigálása miatt a lendületes futás. Tudod, hogy kidobom jobbra a lábam, erre gondoltam.
    Az ITB -ről mindenki ezt mondja, hogy hosszú a gyógyulás :( Akkor most megint ne is probálkozzak futással ugye?

    VálaszTörlés
  4. Nem merek tanácsot osztogatni, én akkor is annyit futogattam, mint máskor, vagyis alig, de nem a térdtől tettem függővé, hogy futok-e. Aztán egyszercsak azt vettem észre, hogy futás után nem fáj. Többé nem jött elő.
    Remélem a tiéd is hamarosan elmúlik!
    (én nem nyújtottam egy percig se....)

    VálaszTörlés
  5. Jaj szegeny, hat ez gebasz. Nagyon sajnalom! :( Epp tokeletesen aterzem, milyen szar neked, ugyhogy kuldok is egy magasintenzitasu egyutterzes-nyalabot az eteren keresztul, remelem erzed! Jobbulast, es ne busulj! November-decemberben is nagyon kiraly futni, addigra biztos neked is lehet majd!! :)

    VálaszTörlés
  6. :(:(:(:(:(
    A lóbalzsam nálam varázsszer.
    De a Te problémádon valszeg nem segít.
    Esetleg azért egy próbát megér.
    Mielőbbi gyógyulást Kishölgy!

    VálaszTörlés