2011. október 11., kedd

Türelem.. gyógyult térd terem? :)

Na kapott 8 futás mentes napot a térdem, vigyáztam rá, kenegettem, nyújtottam, ápolgattam. Szóval ajánlom neki, hogy most már kapja össze magát és támogassa a futásom! De az előjelek jók, tudok például tornázni. Ja, vasárnap például 90 percet tornáztam RR combgyilkos edzésére. Tegnap volt egy 30 perces Nike training, szóval ma nagyon cuki izomlázam van már. A lépcsőn közlekedem újra, szerintem ez igen jó jel. De ma minden kiderül :)
Jönnek most már a hidegben futások, tegnap reggel 3 fok volt. Legalább felébred az ember a hajnali futás közben. Az első félmaratonom is 4 fokban futottam. Jobban szeretem ezt az időt, nem rémlik olyan, hogy már percek óta futok és még mindig fázom.
Jó ki téli alapozó futások, egyedül a jeget nem szeretem, mert a franc akarja össze törni magát. Viszont a friss hóban benne hagyni az első lábnyomokat, na azt mindenkinek ki kéne próbálnia. Tavaly hajnali 1-kor mentem le,   milyen jó is volt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése