2012. november 23., péntek

A szó a Bogyóknál 2. rész, Balaton Félmaraton.

TIKI ( Palásthy Viktória - 4 gyermekes anyuka, felejthetetlen kacajjal, és egyre nagyobb kitartással )

10, 5 km: Tervezett idő: 1:20 ( mert parázott ;). Netto ideje: 1:03:05

"Sziasztok!
Élménybeszámoló következik,röviden.
November 18.Balaton-Maraton:
Életem első 10,5 km-re.Bevallom rendesen be voltam sz...a tőle,nem gondoltam,hogy meg tudom csinálni.Az időmet ezért 1:20-ra saccoltam.Hát...ez nem sikerült.
Reggel a buszon már teljesen feldobódtam, szerintem nem is volt szükség a rozéra, már a tudat, hogy ott vagytok velem. Együtt vagyunk, megcsináljuk, menni fog, ezeket a szavakat hallottam, mondtam én is.Persze gyomorideg azért volt még így is. De sebaj, rajt indul: Nuszikával leghátulról indultunk,(innen jó előzni). A 4.km-ig együtt futottunk, ott utolértük Adrit is, így folytattuk utunkat, néha hátranéztem megvannak e, de egy idő után nem láttam őket sehol, azt hiszem elragadott a hév, vitt magával a Runberries erő. Hatalmas élmény volt, mikor megláttam Ildit a lányaival szurkol
ni, az utolsó pillanatban pacsiztunk is egyet, ez még nagyobb erőt adott!Köszönöm Ildi!!!

Aztán mikor a futók egymással szembe futottak az is lökött rajtam egyet, hiszen mindenkivel találkoztam a csapatunkból, csak Katát nem láttam, gondolom akkor futott pont a parton. Annyira felspanoltam magam,hogy szinte észre sem vettem(ha nem szól rám egy rendező),hogy "vége beértél a célba,arra fuss" !
Szintén jól sikerült ez a napom is.Köszönöm nektek:Runberries! Nélkületek ez nem ment volna,tudom!
Az időm,ami nagyon meglepett:1:03"05 lett!
Köszönöm a szurkolást,a ruha felvigyázást,hogy ott lehettem,mindent nagyon köszönök,nem tudom még...,ezt szavakkal nem is lehet elmondani,ezt érezni kell.
Nuszikának köszönöm a krémet, amivel kentünk még rajt előtt,égetett rendesen!

George: amit írtál és mondtál nagyon meghatott,bár nem vagyok egy érzelgős ember, bevallom megkönnyeztem, most ugyanazt érzed amit én, már hónapok óta, azt hiszem le is írtam 1 szer 2 szer. Ez a csapat tényleg rengeteget ad az embernek. Te pedig megmutattad,hogy a részvétel a fontos,a lényeg a célba érés!(persze nem minden áron)Nekem személy szerint rettentő jó érzés volt,amikor együtt mehettünk át veled a célkapun.

Tehát befejezem,elnézést,ha túl hosszú lett,bár szanáltam,nem írtam le mindent.
Elnézést kérek azoktól is akik éjjel nem tudtak aludni a kacagási rohamaimtól.
Köszönök mindent,szeretlek Runberries!"





Harciuborka  (- George, a mi fotósunk, bloggerünk és állandóan meglepetést okozó csapattagunk!)

21,1 km: Tervezett időről nem volt szó. Netto ideje: 3:13:01

 "Siófok: előtte való este a Szállító 3as filmet néztem meg mikor újra a fC kattintottam már minden ki pizsama feelingen volt. Amikor elhatároztam, hogy lefutom a 21kmt végre emberek előtt nem is gondoltam bele milyen nagy fát akarok felaprítani, nagyon sokat segített a Runberries power ez egy komoly töltést ad az embernek az életemben észrevettem milyen sok pozitív töltést adhat egy komoly csapat szellem. Szóval a motiváció megvolt…

Hamar keltem vasárnap mögöttem volt egy ordas hét és sok munkával. Reggel megcsináltam a szendvicseimet utána megnéztem minden kerek e a zsákommal. És nekivágtam a Péter segítségével annak a napnak is Gáborral együtt érkeztünk meg a transzport helyszínére és neki vágtunk a Siófoki kiruccanásunknak .Siófokra érve láttuk már jó hangulat van Péter Attila most nem szedte a gyümölcsöt de megengedett pár okos poént, hogy viditsa a társaságot. A Rajt másod zóna Nuszika és Viktória még be taekwondozta magát egy mosdó jelenetre később csatlakozott a rajthoz. a fekete ötös mező a karikába. Rajt lassú volt de olyan gyorsan elhúztak mintha sugár hajtású megy el a galamb mellett. Utam során nagyon sok segítséget kaptam a kerékpáros záróbusz lovasaitól…az utat kameráztam egy 50 percig kb a felvétel felgyorsítva majd zenére lassan látható lesz…a BSI vezetője is motivált szia hajrá Gyuri mondta Árpi szemből a fordulónál és tova…mint ha ott se lett volna. Nagyon köszönöm mindenki motivációját a társam aki csak váltót ment és húztuk egymást az első kör végéig.

Cél egyenes 19km az amúgy is halálán levő telefonom életjelet adott Péter aggódó hangja Gyuri merre vagy mire én 19km nél…OKÉ VÁRUNK!

Cél mámorosan az Összes Runberries tag elém és zászló a kézbe bor a másikba egy megkezdett ROSE nagyon megható volt hogy velem voltatok ezekben a győztes percekben. köszönök mindent.

Hajrá Runberries!!!"




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése