2012. november 22., csütörtök

Ügyesebbnél, ügyesebb Bogyók, a szó a csapattagoké 1.rész

Mielőtt átadom a szót nekik, egy picit szeretnék áradozni.

Először is szeretném itt is kifejezni, hogy mennyire örülök, hogy Péter lett a Nagykövet társam és nagyon hálás vagyok hogy időt, energiát nem kímélve mit meg nem tesz a csapatunkért! KÖSZÖNÖM!

Mikor január végén az első közös futást megtartottuk a fene se tudta hogy mi lesz ebből az egészből. Hogy ennyire jó lesz, na azt a legvadabb álmaimban sem sejtettem. Nagyon vegyes csapat vagyunk, nem csak a tempót és a felkészültséget vagy állóképességet tekintve, hanem emberileg. Van aki kevésbé, de van aki tök őrült itt. Van aki minden edzésen ott van, és van akivel szinte csak a versenyeken találkozunk. Van aki futva készül fel, van aki rozéval és van aki alvás helyett is munkával.. De szerintem ez így van jól, nagyon jól kiegészítjük egymást. Ahol kell segítjük, húzzuk, vonjuk a másikat. Ha más nem, hát nevetünk együtt. Barátságok alakulnak, sőt már lávsztorink is van :))

Vasárnapra kevesen voltunk a legjobb formánkba, szinte minden megtörtént a csapatban, aminek nem kellett volna, megfázások, lábsérülések, húzódások. Sajnos Reni Bogyónk nem is tudott velünk jönni, de szerencsére mostanra már meggyógyult!


De nem ragozom tovább, szerintem szuperek vagytok Bogyók így együtt, szeretlek Titeket! És nagyon büszke vagyok Rátok, nagyok voltatok!!!

A szó a studióé  Bogyóké:

Nuszika (- hogy ne legyen túl egyszerű dolga vasárnap a biztonság kedvéért sikerült egy tripla szaltót nyomnia a gyerek sulijában, 2 nappal verseny előtt, így szegény sérülten érkezett ...)

10, 5 km: Tervezett időt nem árult el. Netto ideje: 1:12:30


"Vasárnap: az indulástól kezdve őrült,rettentő tempó vette kezdetét!Ezt még csak annyival lehetett volna megkoronázni,ha táncra is perdülök,de inkább ne... :) Futás sajna annyira nem sikerült,mivel nagyon fájt a lábam,de ahhoz képest az időm nem volt botrány rossz!Röhögtünk és röhögtünk...EXTÁZIS!!! :)))))"




Hajdú Péter  (- Futapó, a csapat Atyja, neki sem volt probléma mentes a felkészülése sajnos)

21,1 km: Tervezett idő: 1:45. Netto ideje: 1:44:21

 "Siófok: Célom az egyéni rekord 1:45-volt, de a megfázásom miatt, ezt nem tartottam annyira fontosnak, hogy megcsináljam. Aztán előző este jött a sikeres Berlin Maraton regisztráció, ami annyira feldobta a hangulatom, hogy már nem is volt kérdés vasárnap reggelre az egyéni cél teljesítése. Ehhez hozzá jött Gábor és Tamás, akikkel rendkívül jó hangulatban futottuk végig a távot, hárman azonos idővel értünk be. Majdnem végig együtt voltunk, nekem a 20. km nehezen ment, itt leszakadtam tőlük, de a hajrával már nem volt gond. Köszönöm nekik, hogy segítettek, velük sokkal könnyebb volt, és így nagyobb élmény is lett ez a félmaraton. A csapatról és ezzel kapcsolatosan órákat tudnék írni, ehelyett csak röviden: Bárhol, bárkivel beszélgetek bármiről, általában az országban uralkodó nehéz helyzet, rossz hangulat a téma stb, és ekkor jövök én, hogy van üde kivétel, úgy hívják: RUNBERRIES FUTÓKLUB!:-) ez a Runberries érzés, -ennyi."


Igrényi Tamás ( - Tamás is küzdött némi térdproblémával, de nagyon szorgosan készült! )


21,1 km: Tervezett idő: 1:45. Netto ideje: 1:44:21


"Jó kis kirándulás volt,fergeteges hangulatban,és hát sportoltunk is remek körülmények között!Én is elértem a kitűzött célt az 1:45-öt,köszönhető a jó csapatmunkának!Köszi Hajdú Péter és Takács Gábor! Hasonlókat márc.végére is!!"




                                           FOLYT.KÖV.!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése