2013. január 31., csütörtök

1 éve már . . . és NEM mellesleg Kaposvár is vár :)

Na szóval, 1 évesek lettünk a Bogyókáimmal. Hogy ezt mennyire és hogy ünnepeltük, azt nem részletezném :) De volt Karaoke buli és finom vacsora és egy kis frissítő rozé. :) Szóval eltudjátok képzelni, amúgy csapat építő tréningnek is megfelelt. :)



De egy valamit muszáj elmesélnem, amivel teljesen zsebre vágták szerintem a két Nagykövetet ezek a kis futóbogyók. Ugyanis egy-két főszervező segítségével csináltattak nekünk egy szép kis könyvet, az enyémen Dorci Lányom Runberries rajzával, amit tele írtak kedvesebbnél, kedvesebb üzenetekkel.
Például, hogy szeretik ezt a csapatot, hogy jó itt, és hogy köszönik a sok támogatást, vagy hogy miattunk szerettek meg futni... de ami nekem a leggyakoribb volt, az az hogy mindig maradjak ilyen mosolygós. :)


Szóval én személy szerint könnyekig hatódtam... Köszönöm nektek, ilyen kedvességet nem is érdemlek Tőletek Runberries!


És akkor hogy bele is csapjunk a kilométerek gyűjtésébe, vasárnap minket vár Kaposvár és kedvenc Péter Attilánk! Hát remélem az eső messziről elkerüli a versenyt, és megint egy vidám napnak nézünk elébe! Én most semmilyen időcéllal nem készülök, egy hosszú futásnak dombokkal spékelve tudom be ez egészet... Jó lesz nagyon! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése