2013. január 10., csütörtök

BKV helyett futás

Kerékpárral közlekedem az év kilencvenöt százalékában. Talán emiatt, talán csak mert simán egy rakás kaki, de nem szeretem a BKV járatait használni...
Nem tudom elmondani, de ez esetben leírni sem, micsoda különbség a kettő között. Betekerek dolgozni és mondjuk rám mosolyog vagy köszön a szemben jövő bringás vagy felszállok a buszra és olyan mélabús fejjel ül mindenki, hogy én is meg ijedek mi van? Nem köszön, nem mosolyog, de fújtat, hörög, köpköd és jellemzően büdi. Köszi nem.

Aztán most nagyon tél van. Csúszik, olyannyira hogy múlt héten sikerült egy fergetegeset zakóznom, kisebb-nagyobb sérülésekkel megúsztam, semmi maradandó.
Szóval pisztácia nem téli gumis, így most hagyom pihenni.

Viszont a buszozás drága is... Akkor fussunk :)

A logisztika kicsit kérdéses, de most úgy csináltam, hogy tegnap jöttem tömeg közlekedve, nagy hátizsákkal benne futó cucc, mára váltó ruha, és a kis futóhátizsákom. Itt hagytam csizmát, nagy sapkát, táli kabátot és haza kocogtam. Néha csúszkálva, néha erősen fagyott havat taposva, de teljesen jó volt. :)

Így hogy minden emberi ruhám bent volt, már esélytelen volt, hogy a reggeli lustaság vagy bármi lebeszélhessen.

Rákospatak partján reggel munkába menet, - 4 fok :)

Szóval reggel újra bekocogtam és hiába a -4 fok, hiába a második felétől arcba hulló hó, juj de jó volt. Egy-két futó jött a patak parton szemben, velük össze mosolyogtunk és újra vidáman indult a reggel. A másik ami folyamatosan mosolyt csalt az arcomra a pár percenként felzúduló tapsvihar a fülemben. Nem, nem mentek el teljesen otthonról. :) Hanem van a NIKE+ programnak egy olyan extrája, hogy ha te egy igazi FB buzi vagy (mint ahogy én) akkor beállíthatod, hogy kipostolja mikor elindultál futni. És amikor ehhez valaki hozzá ír, vagy lájkolja, akkor a zene lehalkul és kapsz egy tapsvihart a füledbe, és jó esetben ettől fülig ér majd a szád :D


Lehet ma is bent kéne hagynom a cuccaim... ? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése