2013. április 18., csütörtök

Dunapart, futi, vivi és végre tavasz! :)

Nem tudom, ti hogy voltatok vele, de én annyira nagyon vártam a jó időt, a napsütést, a rügyező fákat, a színes virágokat.... A tavaszt! És végre itt van.
Már nem kell sokat vacakolni, kis gatya és trikó fel, aztán szedhetjük a lábunk. Nem sötétedik korán, nincs hajnalban sem hideg. Nagyon jó, boldogság. Persze tudom, hamarosan jön a túl meleg van... de sebaj, párszor már kibírtuk, most is kifogjuk.


Hétvégén családi kiruccanás keretében, kihasználva az első tavaszi hétvégét, fogtuk magunkat és elhúztunk Leányfalura. Csudaszupi idő volt, kirándultunk, függőágyaztunk, és élveztük a D vitamin raktárak töltődését. :)
Vasárnap azért d.e. én sort kerítettem egy futásra, míg a család a Duna parton ejtőzött. Valami hihetetlen csodás volt, ott a Duna parton futni, annyira szép volt a táj. Jöttek szembe kerékpárosok mosolyogva, futók integetve, nagyon élveztem. Aztán azon kaptam magam, hogy hoppá már Szentendrén vagyok. Befutottam a városba, az emberek között kacsáztam, a macska köveken és annyira élveztem, olyan hangulatos az a rész, egyszerűen imádom. És amúgy tök vicces volt megyek, futok és egyszer csak kiszúrtam egy általános iskolás osztálytársnőm, ott él, ott van boltja.. Ő meg azon nevetett hogy oké tudja hogy sokat futok, de hogy itt is futva jövök, nem akarta elhinni. Picit csacsogtam, de aztán nem akartam tovább váratni kis családom így gyorsan vissza is szaladtam.
Kis energia feltöltés után meg már hármasban gyalogoltunk vissza Szentendrére, Dorci tök ügyes, indulhatnak a kisebb túrák vele.. :)

Vasárnap meg sokak "nagy örömére" ismét ellepik Budapest a futók. 28. Városvédő futás, a Vivicitta kerül megrendezésre. Így fél 10 - kor elrajtolok egy félmaratoni távolságra. Nem igazán tudom belőni, hogy mit fogok futni. Egy két kis bakit leszámítva, azért egészen jól tudtam futni az utóbbi időben és az edzések alapján tempó gyorsulást is lehet felfedezni. Viszont a meleget én még nem szoktam meg, az okozhat meglepetést is. Minden esetre, ha minden jól megy szeretnék a novemberi Siófoki 1:58-as FM időből egy kicsit lefaragni... Hogy mit sikerül? Vasárnap kiderül!


Nagyon jó, vidám, egészséges futásokat mindenkinek akár ide haza, akár például Londonba! Hajrá Dvorcsák Laci!!! Hajrá Bogyókáim, hajrá mindenki!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése